Hledání metody, díky níž si žáci učivo lépe zapamatují a hlavně ho pochopí, bylo cílem projektového dne, který proběhl 6. října ve třetím ročníku.
Žáci se učili klást otázky, plánovat postupy, provádět pokusy, vyhledávat a třídit informace za pomoci encyklopedie a následně prezentovat před ostatními. Také si názorně pomocí několika her, obrázků a pracovních listů představili fenomén potravního řetězce a jeho funkce v přírodě. Žáci si v lekci názorně a na konkrétních příkladech ukázali, co je potravní řetězec a jak funguje. Popsali jsme si princip udržování rovnováhy v přírodě a potravní vztahy. Děti v průběhu dne pracovaly v týmech, ve kterém měl každý svou roli. Pro větší názornost si mohly donést vlastního domácího mazlíčka. Celý den se nám moc povedl a těšíme se na další projekt.
Mgr. Jarmila Hloušková, učitelka ZŠ
Lenka Šťastná, asistent pedagoga
Svátek má Marcela